- Ett nytt liv.

Oj, jag har mina perioder med bloggandet! Och jag har inte varit inne i en bloggperiod på ett bra tag ; )  Men nu så, nu känner jag skribenten i mig börjar komma igång igen!

Va händer i mitt liv då? Tjaa, jag är fortfarande kvar i Oslo, men börjar dock få längtan att flytta hem närmare familjen. Två och ett halvt år är lång tid hemifrån då man knappt har sett till sin familj. Är ju ett sånt himla tjohej med resor hit och dit och ledigt hit och dit. Men jag känner att snart så börjar nog mina krafter ta slut på att ha det så. Jag måste få se min familj mer mer mer!
Jag och min kärlek J har hittat tillbaka till varandra, och det är underbart! Jag älskar min man! Vi är i fullt fart med att hitta ett gemensamt hem! Vilket går lite sisådär. Men mellan oss är det toppen!
Jag har äntligen ( !!!!!!!!!! ) slutat jobba på Mona Lisa och jobbar nu på en italensk resturang vid namn Prima Fila. Men jag vet inte, helt klart mycket bättre än Mona Lisa men jag känner att jag har gjort mina år inom resturangbranschen nu. Jag orkar inte mer! Det sliter ut mig både psykiskt och fysiskt! Så nu är det bara till och ta tag i det och komma på vad jag verkligen vill göra! Har ju alltid velat jobba med barn så kanske hoppar på lärarutbildningen. Har också funderat att gå en floristutbildning! Who knows, vi får bara se vad som händer och fötter!

Annars så väntar jag bara på sommaren! : )

Ha de fint kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback