- Pour some sugar on me.

Gott nytt år. 2010 känner jag på mig att det kommer bli ett bra år !

Igår firades det nya året in hemma hos Emma Svensson. Vi åt god mat och hade väldigt gott sällskap! Det blev helt klart en väldigt lyckad kväll. Faktiskt det bästa nyår jag kan minnas! Och så blev det självklart en nyårspuss vid tolvslaget! : )

Tjaa, den första dagen på det nya året startade väl inte så jättebra. När jag kom hem idag så kände jag hur bakfyllan kom smygandes! Jag har nog aldrig varit så bakfull som jag vatt idag. Har frysit, skakat och t.o.m spytt! Men nu har jag fått i mig lite mat och vätska så nu börjar det stabilliseras. Lillsvägerskan har lagat spagetti och köttfärsås - hon kan hon! 

Imorn åker jag tillbaka till Oslo. Helt ärligt så vill jag inte, jag vill stanna kvar här hemma! Ha haft det så bra nu när jag har varit hemma i 1 och en halv vecka så jag har börjat sakna livet här hemma och funderar på att flytta hem. Kanske hyra ut min lägenhet i Oslo i sommar eller vår och va hemma ett par månader. Undrar om mitt jobb går med på långtidsemester? : )

Åh, jag har så mycket jag måste ta tag i och göra nu. Men jag orkar inte. Är det någon som vill komma och tvätta och städa åt mig? Sneeeeeella? - Jag sa faktiskt snälla!! : )


Nehe, dags att ta tjuren i hornen!



Take a bottle, shake it up
Break the bubble, break it up

POUR SOME SUGAR ON ME!





Humle och Dumle, bill och bull, piff och puff - you name it!








Det var singstar för full hals : )

Så typiskt eas och åberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback