- Mmmm, kaffe!

Mm, kaffe är så guld värt på morgonen! Eller morgon och morgon, klockan är tjugo i tre men jag gick nyss upp!

Så vad händer? Är tillbaka i Oslo sen jag skrev sist. Tiden flyger iväg och vi är snart inne i Februari! Helt sjukt vad tiden går fort! Men bara den går fort till våren och sen saktar ner en aning så blir jag nöjd - jättenöjd faktiskt.

Igentligen är det inte så mycket som händer just nu. Letar efter min Edward men snart så finner jag han ; ) Kanske, kanske t.o.m har gjort det. Eller iaf en superstar! : )


Nu ska jag fortsätta och njuta av mitt kaffe och vakna till!

Ha de fint kära vänner!




I dont know what it is, that makes me feel like this.
I dont know who you are, but you must be some kind of superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback