- Inte okej!

Det är inte okej någonstans att vakna halv sex på morgonen av att grannarna håller på att borra raaaaaakt in i din vägg och sedan lagom till klockan halv nio när man ska upp så slutar dom! Förstår inte vad dom driver med. Dom har hållt på med borrmaskiner och allt möjligt sen vi flyttade in här i maj och de kan inte va så att dom renoverar för lägenheterna är helt nybyggda!
Det förstörde iallafall hela min dag idag! Buuuuhuuuu - andas!

Jobbade till 16.00 och därefter satte jag mig med Jasna och tog en kaffe. Och så kom sötisnathis och joinade oss och därefter kom dumle och yousef in på en väldigt snabb kaffe : ) Sen blev de sushitime med J och N. Därefter upp till bogstaveien med lite kos hos P.

Och nu ligger jag här, har läst lite ur min älskade bok och druckit te! Tänkte avsluta kvällen med att somna till Dirty dancing så får jag ett perfekt avslut på min dåliga dag!

Nya tag imorgon!

Sweet dreams sugerplums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback