- will dance the night away!



Nyår? Vad händer på nyår igentligen? Stanna kvar hemma i Sverige eller åka tillbaka till kära Oslo? Men en sak är säker - I will dance the night away och det ska bli en bra start på år 2010. Jag känner på mig att det kommer bli början av de bästa åren i mitt liv ; )

Annars har jag varit inne i Kalmarstad med Nathalie idag och dragit kortet alldeles för många gånger så jag har lite smått ångest över det nu. Meeeen det blir ju iaf lite billigare än om jag skulle varit i Norge och dratt kortet lite för mycke ; )

Annars ikväll har jag fixat mina naglar! Dom blir så fina så. Not. Fransk manikyr - inte min grej att göra! Men det duger i krig!

 

Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskade bok!

Hastla la vista fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback