- Vart tar tiden vägen?

Är hemma i byn hos familjen och hälsar på. Är så skönt att komma hem och äta hemlagad underbar god mat och bara njuta. Ingenting är någon stress alls : ) Dock är det ovant att det inte är nånting hela tiden så det tog ett tag till att vänja sig innan kroppen ville slappna av helt!

Ha ju vatt jul och grejer. Fast jag har inte haft någon julkänsla.. Men snö, det fick vi iallafall! Ha vatt en jättemysig jul hem med finfina julklappar! Fick massa behövliga saker och så fick jag ett jättefint pandoraarmband!
Sen blev det en hejdundrandes fest på juldagen! Först hemma hos Ida och sen så blev det Sandra. Liiiiite för rund om fötterna blev empla men jag överlevde det ; ) Gjorde en jättefin bakåtvålt också  och slog i huvudet ganska rejält så de känns fortfarande. Aj aj aj! Annars va det kul att se gamla ansikten o sådär!

 

Så nästa galej nu blir nyårsafton! Den firas i Oslo tillsammans med ett underbart gäng!
Åker hem till Oslo på onsdag igen tror jag.. Tiden går alldeles förfort.. Känns inte alls som jag har varit hemma en vecka..

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla lite på tv..

 

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback