- Sov gott år 2009.

Då va det redan dags för ett nytt år. Eller redan och redan, första månaderna gick väl helt okej sakta men från Juli så har tiden verkligen flygit iväg! Vart tog all tid vägen?
2009 va ett bra år på gott och ont! Jo, helt klart! 2009 var ett bra år. Ha hänt massa skoj men dock massa tråkigheter också!
Men nu kommer ett nytt år med nya möjligheter och det ska bli ett bra år med mina nära och kära!
Så sov gott år 2009 och hej 2010!

Det nya året ska firas med mina älskade bröder och vänner hemma hos Emma i Söderåkra! Det kommer nog bli kul!

 

GOTT NYTT ÅR! Hoppas de blir ett kärleksfullt år för alla med lycka och god hälsa!








Vi gör det vi är bäst på!



Min älskade mamma och jag va ute och red islandshästar!



Julafton!




GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback