- Sjukhus? Inte min grej.

Sjukhuslukt - jag tacklar det bara inte! Idag när vi kom in på avdelningen och jag kände lukten ifrån sjukhusmaten så ville min mage bara vända sig ut och in. Jag förstår inte varför jag har så svårt med sjukhus. Lukten, att ta i saker, att dricka ur deras koppar - allt. iuuuh..

Annars har jag inte fått för mycket gjort idag. Handlade en fin jacka. Den va faktiskt på rea så de tyckte jag att jag kunde få . Usch, kollade mitt konto innan idag. Har gjort av med alldeles för mycket pengar på den här trippen hem. Men men, man åker ju inte hem alltför ofta så det får väl gå an. Och det är ju inte länge kvar tills lön : ) ( tänker positivt ) Men förstår inte riktigt på vad jag har lagt alla pengar. Hmmm

Har kollat på When a man loves a women ikväll. Gråter lika mycket varenda gång jag ser den filmen! Det är en riktig klassiker - i like!

Nyår är planerat nu också! Blir att jag stannar hemma i Sverige och firar med mina älskade bröder och annat folk. Det blir nog lika kul det! : ) Sen tar jag nog nattbussen tillbaka till Oslo på fredagkväll. yeye, we will see. Hinner nog ändra det tusen gånger om.

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och försöka att bli trött!

Sov gott rockers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback