- Ryssfest, is the shit! Eller iiiiinte!

Nyss hemkommen ifrån jobbet. Det har varit rysisk fest uppe på nattklubben ikväll. Fulla ryssar som springer runt överallt - då är det inte kul att jobba. Men annars har det varit jättemysiga gäster ikväll - me like!  Men så har det också varit enstaka för fulla killar som vi tycker mindre om. Jag förstår mig inte på en del killar? Att bara ta sig friheten och tro att dom kan komma in på varenda tjej som dom tycker ser bra ut? Skärp er! Jag och Nathalie visade han vart skåpet ska stå och slängde ut honom. Vi får ibland sköta vakternas jobb : )  Jag skulle vilja gå en vaktutbildning - jag tycker om att slänga ut folk, hiiiihi! Nääääe, en del killar borde faktiskt respektera tjejer mer. Ge samma respekt som du vill att andra ska respektera din mamma och din syster!


Annars har det varit väldigt stilla ikväll och vi har bara flummat runt på jobbet känns det som. Jag tycker om såna kvällar. Jag käftade på en av mina älskade bartenders så han skrev på vaktlistan att han aldrig mer vill jobba igen, haha! Där stod han som en 3åring och jag höll på att vika mig dubbel av skratt av hans beteende! Älskade, älskade Ömer

Nu måste jag sluta här och skriva och krypa ner i sängen. Jag ska snart upp till jobbet igen, uuuuh! Sen så blir det en utgång efter! Jag kommer bli körd denna veckan. Ska jobba 10 timmars pass elva dagar i sträck, yeeeay!


Sov gott darlings!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hade du på dig på ryssfesten? http://www.rodastjarnan.com har allt för ryska fester , bra för inspiration :P

2010-09-28 @ 10:20:19
URL: http://www.rodastjarnan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback