. . .. . . .

Jag kan inte sova. Ha legat och vridit och vänt på mig ett bra tag nu och kan inte somna om så nu sitter jag här ist. Mitt tåg går om fem timmar hem till oslo. Jag har längtat hem men nu när det närmar sig så ska det bli tråkigt att lämna mitt riktiga hem. Jag har mest vatt trött och sliten när jag vatt hemma och inget alls roligt sällskap.

Jag kanske skulle packa ihop mina saker så jag slipper stressa om det senare? Och hämta Colin och ligga och mysa med honom hela morronen? Åh det lät som en toppenidé så han ska jag gå och leta upp och nussa en massa med!

Igår var det fest på torshammar, det va trevligt. Blev lite väl mycke vin för mig bara så de blev tidig hemgång :) Hiiiiii!


Näää jag ska hämta Colin och försöka somna om igen!


KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback